31 October 2011

אירוע גיוס משאבים משותף

האם שקלתם להשיק אירוע התרמה לארגונכם, אבל בהתחשב במחויבויותיכם האחרות, עצם הרעיון של השקעת זמן ומאמץ בנושא מביאים אתכם לידי תסכול? האם אתם חוששים מעלויות אירוע התרמה הן מבחינת ההוצאות הכספיות והן מבחינת בזבוז כוח אדם?

יש לנו פתרון! אנו החלטנו לתכנן ולהשיק אירוע התרמה גדול בו מספר ארגונים יתאמו ביניהם ויתחלקו בהוצאות, בהשקעה, בעבודה וברווחים. אנו מזמינים אתכם לקרוא הלאה וליצור איתנו קשר אם, כמונו, גם אתם מתרגשים מיזמה זו, הרווחית לכל הצדדים המעורבים.

האירוע המתוכנן שלנו, שיתקיים בשלהי האביב של 2012, יתמקד בנושא חברתי אחד או יותר, וייצג שיתוף פעולה בין 3-4 מלכ"רים החולקים מטרה משותפת. דוגמאות לנושאים מאחדים עבור האירוע כוללים:

  1. חינוך
  2. בריאות
  3. תעסוקה
  4. ערכים יהודיים פלורליסטיים
  5. אמנות ותרבות

אנו פתוחים לכל ההצעות!

בסופו של דבר, אנו נבחר את הנושאים המאחדים בהתבסס על מספר וסוג הארגונים המעוניינים להשתתף באירוע. ברגע שנגבש את הארגונים השותפים, נחליט יחד על מיקום האירוע, חוברת ברכות, הכיבוד, הבידור וכו'. ארגונים שותפים בעלי יכולות ארגוניות מיוחדות (כגון: אולם כנסים, תכניות בידור וכו',) יהיו דומיננטיים בקביעת המיקום ואלמנטים אחרים באירוע. אנו מקווים שחלק מהתכנייה תהיה נגזרת של הייחודיות של הארגונים עצמם (כגון מקהלה, תערוכה אמנותית, הצגה וכו')

וכיצד נגייס כספים?

חשבנו שתרצו לדעת! ראשית, כל ארגון יקבל הקצאה של כרטיסים למכירה, במחיר התחלתי של 360 ₪, כאשר ישנם גם כרטיסי יוקרה עבור יחידים שרוצים להיות ספונסרים. המטרה שלנו היא לקיים את האירוע במיקום שיכיל 400-600 משתתפים.

משרדנו יגייס את התמיכה ואת המעורבות של מספר תורמים גדולים, פילנתרופים ונציגי קרנות איתם אין לארגונים קשר.

שנית, אנו נדפיס חוברת ברכות שתחולק לכל המשתתפים שתכלול הקדשות בתשלום, פרסומות, וחסויות מהמגזר העסקי. כל ארגון יבחר מכובד/ת אירוע ששירת בכבוד ומייצג את הארגון שלהם, ושעבורו/ה תורמים ירצו להקדיש ברכה בחוברת. בנוסף, האירוע יכלול הגרלה או מכירה פומבית אשר תחל 6 חודשים לפני האירוע ותגיע לשיאה באירוע עצמו על מנת למקסם את פוטנציאל ההתרמה וכדי לעורר התרגשות כלפי האירוע, הארגונים ומטרותיהם. כל ארגון יקבל את הרווחים מהכרטיסים שנמכרו על ידם ומהפרסומת שהוקדשו להם. כרטיסים שנמכרים על ידי משרדנו (ע"י פרסום ושיטות שיווק אחרות) והכנסות אחרות שלא התקבלו ממכירת כרטיסים יחולקו בין המשתתפים בצורה שווה.

כמובן שלאירוע יהיו הוצאות כגון: הדפסת הזמנות, כרטיסים וחוברת ברכות, אולם, אוכל, בידור וכו', אבל נעבוד יחד כדי לגייס עסקים וספונסרים שישלמו עלויות בשווה כסף ובחסויות שונות.

ההשקעה הנדרשת מכל ארגון:

· להשתתף בוועדת ההיגוי המרכזי של האירוע, המובל ע"י משרדנו, עם 2-3 אנשים (כולל איש צוות מקצועי ו1-2 מתנדבים). וועדה זו תיפגש ותתקשר על בסיס קבוע כדי למקסם את המשאבים וליישם את תכנית העבודה באופן היעיל ביותר.

· אנו נחלק את דמי התיאום והניהול של האירוע שאנו גובים בצורה שווה בין הארגונים השותפים בצורת צ'קים דחויים. אנו לא נגבה עמלה על בסיס אחוזי הרווחים מהאירוע ונעשה כמיטב יכולתנו על מנת שהאירוע יהיה רווחי באופן מקסימאלי לכל הארגונים המשתתפים.

אנו אופטימיים ביותר כלפי התועלת ארוכת הטווח שהאירוע יניב לכל המשתתפים. אם הנכם מעוניינים, אנא שלחו לי אימייל ל: dave@israelgrants.com ואנו נהיה בקשר בהקדם האפשרי.

בברכה,

David signature - English

דוד מאיר- אפשטיין

No comments:

Post a Comment