12 December 2011

פרס חדש לארגונים חברתיים

פרס חדש לארגונים חברתיים: "פרס רודרמן לקידום שילוב בעלי מוגבלויות בחברה"

קרן רודרמן תעניק 200,000$ לתוכניות חדשניות בתחום המוגבלויות


קרן רודרמן הודיעה על השקת "פרס רודרמן לקידום שילוב בעלי מוגבלויות בחברה", על סך 200,000$, שתעודד מצוינות וחשיבה חדשנית בתחום קידום שילוב אוכלוסיות בעלי מוגבלויות בחברה. הפרס יושק באופן רשמי על ידי נשיא הקרן ג'יי רודרמן ב-6 בדצמבר בניו יורק, בכנס Advance 2011, כנס קרן רודרמן למוגבלויות בקהילה היהודית. פרס רודרמן הוא תחרות בינלאומית המיועדת לארגונים מכל העולם, כולל מישראל, שעוסקים במתן שירותים לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות. הפרס יחולק בין כ-10 ארגונים לפי החלטת וועדת השיפוט.

הכנס, שאורגן לראשונה על ידי קרן רודרמן ב-2010, הוא מפגש של לתורמים וארגונים העוסקים בתחום המוגבלויות לצורך החלפת רעיונות ותכנון אסטרטגי משותף. השנה יופיעו בכנס השחקנית וזוכת פרס האוסקר מרלי מטלין, (ילדים חורגים לאלוהים), שפועלת למען מימוש זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות, ח"כ יצחק הרצוג, לשעבר שר הרווחה והשירותים החברתיים, וטימוטי שרייבר-קנדי, יו"ר ומנכ"ל "ספיישל אולימפיקס" (אולימפיאדה לספורטאים בעלי מוגבלויות).

ג'יי רודרמן, פילנתרופ אמריקאי שעלה לארץ עם משפחתו לפני כ-6 שנים, פועל, יחד עם אשתו שירה, גם בישראל. תחת הנהגתו, יזמה הקרן בשנים האחרונות פרויקטים חדשים ויצרה שותפויות רבות עם ארגונים רבים, כגון: "נגישות ישראל " ; "מסד נכויות";"ארגון קשר"; ארגון "בזכות"; עמותת "שלהבת"; "קרן אייסף"; "עמותת קמה"; "כנפיים של קרמבו" ועוד.

"אני מאמין שפרס זה יעניק לארגונים שייבחרו משאבים חיוניים לביצוע תכניות פורצות דרך ויצליח לחולל שינוי משמעותי בשטח", אומר ג'יי רודרמן. "אינני יכולים לעמוד באפס מעשה כשאנשים עם מוגבלויות נשארים בחוץ. נמשיך לפעול לשוויון זכויות מלא ולשילובם המוחלט של בעלי מוגבלויות בחברה".

פרטים נוספים וטפסי מועמדות ניתן להוריד החל מה-6 בדצמבר 2011 באתר קרן רודרמן www.rudermanfoudation.org. המועד אחרון להגשת מועמדות הוא 15 במרץ 2012. שמות הזוכים יפורסמו ביוני 2012.


פרטים נוספים וראיונות: אליס שזר, מיינדסט 054-6677810\

No comments:

Post a Comment