28 April 2013

ערב הצדקה של ידידי קרן חנן עינור


הצטרפו אלי לערב קסום ב 9 במאי, 2013 בגלרית אטלייר ביפו העתיקה, לערב צדקה של ידידי קרן חנן עינור.
מטרת הערב היא גיוס תרומות עבור מלגות לסטודנטים אתיופים הלומדים לתואר ראשון, שני, או דוקטורט.
הדוברים העיקריים יהיו מיכה פלדמן, שהיה דמות מפתח בעליית יהודי אתיופיה; חבר הכנסת שמעון סולומון, בוגר מלגת קרן עינור, שיספר את סיפורו האישי; אביבה דסה, אשר מקבלת את המלגה כעת והייתה מתחרה ב-The Voice,  תספק קטע מוסיקלי. על מנת להירשם ולפרטים נוספים צרו קשר עם  nili@kerenaynor.co.il

קרן עינור נוסדה ב1994 לזכרו של חנן עינור שהקדיש את עצמו להעלאת היהודים האתיופים לישראל. קרן עינור מכבדת את זכרו בכך שהיא תומכת ועוזרת לאתיופים ישראלים בעלי כישרון וחדורי מוטיבציה לרכוש השכלה גבוהה. מקבלי מלגות קרן עינור בעבר הגיעו להישגים מרשימים, בינהם רופאים, עורכי דין, מהנדסים, אומנים, וחברי כנסת. ילדיהם כבר לא יזדקקו לתמיכה של קרן עינור.
מקבלי המלגה בעבר יכולים להעיד על תרומתה לחייהם. אליאס יוסף, כיום מעצב גרפי, אומר על קרן עינור "המיוחד בארגון זה הוא התמיכה בסטודנטים הנכנסים לתחומים חדשים, תמיכה בהורים המחפשים לשדרג את עצמם והתמיכה בסטודנטים שאין להם תמיכה ממקור אחר."
דר' הדס מצרי, אשר קיבלה מלגה ללימודי רפואה, מסבירה שקרן עינור מספקת הרבה יותר מסתם תמיכה כלכלית: "מובן שהעזרה הכלכלית אפשרה לי לעבוד פחות ולהתמקד בלימודים, אבל היחס האישי מהצוות של הקרן הוא שעשה את כל ההבדל."
במהלך הערב , אורחים יוכלו לשמוע את סיפוריהם האישיים של בוגרי המלגה, בנוסף לדיון אודות חשיבות ההשכלה גבוהה וחשיבות הגדלת הנגישות להשכלה גבוהה. במהלך הערב, חבר הכנסת שמעון סולומון, בוגר מלגת קרן עינור, יספר את סיפורו האישי, יתקיים דיון בהנחיית בוגרי מלגת קרן עינור אודות חשיבות ההשכלה הגבוהה, ואביבה דסה, אשר מקבלת כיום את מלגת קרן עינור והייתה מתחרה ב-The Voice, תקשט את הערב בשירה.
האירוע יתקיים בגלריית אטלייר היפיפייה באחת מסמטאות יפו העתיקה. בנוסף לאירוח, הגלריה גם תתרום אחוז ניכר ממכירות פריטי האומנות והתכשיטים באותו ערב לקרן עינור. גלריית אטלייר הוקמה כעמותה על מנת לעזור לאומנים אתניים להציג את אומנותם. עם הזמן, הגלרייה התרחבה וכיום כוללת אומנים ישראליים מכל המגזרים אשר מוכנים לתרום חלק ממכירות יצירותיהם למטרות טובות. בנוסף, הגלריה מסייעת לעמותות שונות לגייס כספים בכך שהיא מאפשרת להן קיום אירועים ללא תמורה.
התרומה ההתחלתית עבור אירוע זה היא 180₪, כל התרומות מוכרות למס בישראל ובארה"ב.
התרומות מיועדות למלגות עבור שנת הלימודים 2013-2014.
השתתפו בערב מקסים, קנו תכשיט יפיפה, וחיזרו הביתה בידיעה שסייעתם לתלמידים אתיופיים ישראלים לממש את הפוטנציאל שלהם.
ערב הצדקה של ידידי קרן עינור יתקיים בין 7-10 בערב, בגלריית אטלייר, נתיב העצמאות 27, יפו. להרשמה ופרטים נוספים צרו קשר עם nili@kerenaynor.org.il.

No comments:

Post a Comment