3 June 2013

הצטרפו לאיגוד המקצועי של מגייסי משאבים בישראל

עמיתים, מגייסי משאבים יקרים,
בין אם הנכם מועסקים במשרה מלאה או חלקית, עובדים שכירים, עצמאים, מתנדבים, או לא מועסקים כרגע, אנו מאיצים בכם להצטרף לאיגוד המקצועי של מגייסי משאבים בישראל. האיגוד המקצועי של מגייסי משאבים בישראל הוא ארגון חשוב מכיוון שזהו הארגון היחיד אשר מייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם כמגייסי משאבים מקצועיים.
היווצרות האיגוד המקצועי למגייסי משאבים בישראל לפני מספר שנים כבר תרם להתקדמות מקצוע גיוס המשאבים בישראל ושני הכנסים השנתיים של האיגוד אירחו מעל ל200 משתתפים כל אחד. הכנס השלישי יתקיים ב10באוקטובר 2013. הסטנדרטים של התנהגות מקצועית וקוד האתיקה שהאיגוד הזה מקדם תורמים להעלאת קרן המקצוע של מגייסי משאבים במגזר השלישי בישראל. חברות באיגוד הינו סממן למחויבותכם למטרות של האיגוד המקצועי של מגייסי משאבים בישראל ולקוד האתיקה שהוא מקדם.
מה תקבל/י בתמורה לחברות ? 
·         הכרה ציבורית לעיסוק המקצועי שלנו ולסטנדרטים המקצועיים שלו.
·         150 ₪ הנחה להרשמה לכנס השלישי של האיגוד המקצועי של מגייסי המשאבים בישראל אשר יאפשר לכם לפגוש ולשוחח עם אנשי מקצוע אחרים מישראל ומחו"ל.
·         הטבות קבוצתיות מחברות ביטוח, ספקי פנאי ונופש, ציוד משרדי, ספרות, וכל צרכנות אפשרית מבוססת ייצוג קבוצתי (למשל בימות, קסטל, ועוד).
·         הזדמנות להשתתף ולהצטרף לקבוצות צ'אט / יעוץ של חברים באיגוד
·         מאגר מידע וירטואלי דרך האתר האינטרנט של האיגוד
·         השפעה על מדיניות ציבורית אשר נוגעת לקידום עמותות בישראל
·         השתלמויות והכשרות על נושאים חשובים למקצוע אשר אינם מוצעים על ידי גופים אחרים.
כמו כן, אנו מזמינים אתכם להצטרף לאחת הועדות שלנו על מנת להשפיע על עיצוב ובניית הארגון:
·         כנס שנתי
·         ועדת הסמכה מקצועית
·         הכשרה והעשרה (מסלול ההסמכה המקצועית יפתח בסתיו 2013).
·         יעדת אתיקה
·         חברות – בניית קשרים וגיוס.
·         חוקי עזר
·         פיתוח משאבים
אנא מכם, קחו דקה והשלימו את הטופס המצורף אשר בו תעידו על מחויבותכם לקוד האתיקה של מגייסי המשאבים, תרשמו האופן בו אתם רוצים לשלם את דמי החברות שלכם, ו(בתקווה) את רצונכם לשרת באחת הועדות שלנו.
דמי חברות הינם 250 ₪ וניתן לשלם אותם בהמחאה ל: האיגוד המקצועי של מגייסים ומפתחי משאבים בישראל, ולשלוח את ההמחאה ל: רח' ראל"ף מרדכי מקלף 22/1, מודיעין – 71700.
לחילופין, ניתן לשלם בכרטיס אשראי דרך אתר ישראל תורמת.
עבור אלו מכם שמעוניינים לתרום סכום גבוה יותר ולנצל את הזיכוי במס עבור תרומות לפי סעיף 46-א, שימו לב: ניתן  לרשום המחאה עבור "מתן - משקיעים בקהילה" עם הערה כי תרומתכם מיועדת לאיגוד המקצועי למפתחי משאבים בישראל. יש לשלוח את ההמחאה לרח' ראל"ף מרדכי מקלף 22/1, מודיעין – 71700.
צרו עמנו קשר לכל שאלה או הערה  
בכבוד רב,

דוד מאיר- אפשטיין dave@israelgrants.com 
שירה סקולניק shiraskolnik@gmail.com


ועדת חברות של האיגוד המקצועי

No comments:

Post a Comment