22 September 2011

עמיתים, מגייסי משאבים יקרים,


למעלה מ - 200 מגייסי משאבים מקצועיים השתתפו בכנס הייסוד של האיגוד המקצועי למפתחי משאבים בישראל (IAPF) ביוני 2011. הקמת האיגוד מהווה צעד גדול בקידום ההתמקצעות של תחום גיוס משאבים בישראל.


כתוצאה מההתלהבות שהייתה בכנס, החלה ההקמה של מספר וועדות בנושאים של: גיוס חברים, הכשרה והעשרה, פיתוח משאבים, הסמכה, אתר אינטרנט, מרכז משאבים וירטואלי, ההקמה של פורומים וירטואליים מקצועיים ועוד.


בסיס הכוח העיקרי של האיגוד הוא חבריו. אנו צריכים מספר חברים משמעותי על מנת להשיג לגיטימציה בקרב הציבור ובאמצעותו גיוס התמיכה והמשאבים הדרושים ליישם תכניות שישרתו כולנו. אנו, החתומים מטה, נטלנו על עצמנו את האחריות לנהל את ועדת גיוס החברים. שאיפתנו היא לגייס 1000-500 חברים שיסכימו לחתום על קוד האתיקה המקצועי וישלמו דמי חברות בסך 250 ש"ח להשנה הקלנדרית 2011.


האיגוד המקצועי למפתחי משאבים בישראל מייצג אותך ואת האינטרסים שלך כאיש מקצוע בתחום. הסטנדרטים של התנהגות מקצועית שהאיגוד מקדם יובילו להתמקצעות ולחיזוק מעמדך בעיני הציבור.החברות שלך מייצגת את מחוייבותך למטרות האיגוד ולקוד האתיקה המקצועי ותחזקת את מאמצנו להפיכת העיסוק בגיוס ופתוח משאבים למקצוע לכל דבר.


הרחבת בסיס התמיכה בקרב אנשי המקצוע תהווה חיזוק ותוקף לכל פנייה שלנו לסיוע ולמימון בקרב קרנות ושותפויות מהמגזר העסקי בישראל ובחו"ל.


כל אחד ואחת מכם הרואה עצמו כאיש מקצוע בתחום, מועסק או עצמאי, שכיר או מתנדב, פועל במשרב מלאה או חלקית, מוזמן להצטרף לאיגוד המקצועי של מנגייסים ומפתחי משאבים בישראל.



מה תקבל/י בתמורה לחברות ?

* הכרה ציבורית לעיסוק המקצועי שלנו

* השתלמויות והכשרות מוכרות ע"י האיגוד המקצועי

* הזדמנות להשתתף ולהצטרף לקבוצות צ'אט / יעוץ של חברים באיגוד

* מאגר מידע וירטאלי ההולך ונבנה דרך האתר האינטרנט של האיגוד

* השתתפות וייצוג בכנס המקצועי השנתי של האיגוד המקצועי עם אפרשות לחשיפה מקומית
ובין-לאומית

* השתתפות בפורומים ובוועדות התעייצות של האיגוד המקצועי בנושאים רבים ומגוונים

* הטבות קבוצתיות מחברות ביטוח, ספקי פנאי ונופש, ציוד משרדי, ספרות, וכל צרכנות אפשרית

מבוססת ייצוג קבוצתי \


החברים הרשומים יכולים להשפיע בדיוני המדיניות הציבורת של האיגוד המקצועי ובקידום הפרופסיה

אנא, אל תניחו מכתב זה בצד. הקדישו מספר דקות וציינו את מחויבותכם לקוד האתיקה המקצועי והצטרפו לאיגוד המקצועי באמצעות תשלום דמי החברות בהמחאה או כרטיס אשראי. רבים בכנס מילאו את הטפסים אך טרם שימו את דמי החבר. אנא, עשו זאת עכשיו.


לאחר הצטרפות לאיגוד, כאן תוכלו להצטרף לאחת מוועדות המשנה שלנו .

עבור אלו מכם שמעוניינים לתרום סכום גבוה יותר ולנצל את הזיכוי במס עבור תרומות לפי סעיף 46-א, שימו לב : ניתן לרשום המחאה עבור "מתן - משקיעים בקהילה" עם הערה כי תרומתכם מיועדת לאיגוד המקצועי למפתחי משאבים. בישראל



את ההמחאה יש לשלוח ל:

האיגוד המקצועי של מגייסים ומפתחי משאבים בישראל

רח' ראל"ף מרדכי מקלף 22/1

מודיעין - 71700


אנא, הרגישו בנוח ליצור איתנו קשר אם יש לכם הערות או שאלות ( iapf.israel@gmail.com ).

בכבוד רב,

דוד מאיר- אפשטיין - dave@israelgrants.com

דני וילר - danny_w@magen.org.il

ועדת חברות של האיגוד המקצועי

No comments:

Post a Comment