28 November 2011

מרכזי הטניס בישראל מגייס מיליון שח בערב אחד

ב26.10 התקיים אירוע גיוס כספים עבור מרכז הטניס הישראלי במגרשיהם ברמת השרון. מטרת האירוע הייתה גיוס משאבים עבור הפרויקטים החברתיים של המרכז עבור ילדים עם צרכים מיוחדים, נוער בסיכון ועולים מאתיופיה בפריפריה .

היה לי הכבוד ליטול חלק בארגון והפקת האירוע על פי הזמנתו של סת' דיוויס - מנהל שיווק וגיוס משאבים מטעם המרכז. סת', למד השנה באחד הקורסים בגיוס משאבים שהעברתי כאשר מילא את תפקידו הקודם כמנהל פיתוח משאבים של קרן אשקלון.

האירוע היה שילוב מעניין ביותר בין אמריקאים וישראלים והתקיים בזמן שחברי חבר הנאמנים של מרכזי הטניס בקרו בארץ. בכדי לדרבן תרומות מהמשתתפים הישראלים, חבר הנאמנים אתגר את המשתתפים והכריזו שהם ישוו (מטצ"ינג ) את כל התרומות שינתנו באותו ערב. אחת משתי תרומות גדולות שניתנו באותו הערב ניתנה ע"י אורח הכבוד המרכזי –מיטש גולדהר. אדון גולדהר הינו בעליו של קבוצת הכדורגל מכבי ת"א ונתן את התרומה לזכר שאול גרין, אביו של יושב ראש ההנהלה הבין לאומית של הארגון, אחד מחבריו הקרובים ביותר. במהלך הערב תואמו כעשרה זוגות מתרימים (ישראלי ואמריקני בכל זוג) וכל זוג קיבל מספר תורמים פוטנציאלים מבין משתתפי האירוע, וכמשימה היו צריכים להתרים אותם במשך הערב.

התוכנית כללה בר פתוח ומשחק טניס לדוגמא ע"י ילדים בתוכניות הנתמכות ע"י המרכז ואשר היוו את יעוד ההתרמה באותו ערב. בנוסף הוצג סרט קצר שהופק במיוחד לארוע ואמרו דברים מר גולדהר, יוה"ר הועדה הישראלית וכן יושבת ראש של הועדה לגיוס משאבים של הארגון הבין לאומי. התכנית אמנם הייתה ארוכה, אך המסרים שהועברו היו משמעותיים.

הדבר המרשים ביותר מבחינה מקצועית היה השילוב בין אינטראקציות חברתיות של המשתתפים וההתרמה האישית הבלתי פורמלית שהתרחשה במשך השעה וחצי לאחר משחק הטניס לדוגמא, שנעשה בשילוב אוכל ושתייה. המוזמנים הוזמנו אישית ע"י חברי הועדה הישראלית וקבלו הזמנות בדוא"ל ותזכורות סמס.

מטרת האירוע הייתה גם להגדיל את מספר חברי הועד הישראלי של מרכזי הטניס הישראלי, מכיוון שההתרמה הייתה להתחייבות כספית וכן הזמנה למעורבות.

כל הכבוד לסת' דיוויס ולמנכ"ל מרכזי הטניס דני גלי על ההצלחה הגדולה לטובת ילדי ישראל.

No comments:

Post a Comment