2 January 2012

טופס בעברית

תקציר הצעה לביקור חווייתי בארגון

(אם כבר מילאתם את הטופס באנגלית, אין צורך למלא גם בעברית!)

רקע לביקור: מיהו הארגון, מה הוא עושה, עם אילו אוכלוסיות הוא עובד (2-3 משפטים). (למשל: ארגון בן חמש שנים המעניק סיוע לבני נוער בסיכון / אוכלוסיות מוחלשות, מעניק העשרה חינוכית / הכוונה מקצועית וכו'). כתובת אתר האינטרנט של הארגון.

תיאור הביקור: הפעילות שאנו מציעים למבקרים להשתתף בה – מה הם יעשו או יראו, איזו חוויה הם יעברו. מי יקבל את פניהם ויעביר להם הסבר באנגלית, ועל מה יספרו להם (3-4 משפטים). ניתן להציע יותר מפעילות אפשרית אחת! (למשל: המבקרים יוכלו לצפות במופע תיאטרון קהילתי / מחול שאותו יציגו בני נוער, להשתתף בדיון על סוגיות חברתיות שבהן הארגון עוסק, לצפות בשיעור, לסייע בשיפוץ המבנה, וכו'. מנכ"ל הארגון יציג להם את הפעילות והחזון של הארגון)

אוכלוסיית יעד לביקור: למי הביקור מתאים? (למשל: נשים, מחנכים, משפטנים וכו')

אורך הביקור: כמה זמן יארך הביקור, האם שעות הפעילות קבועות או גמישות (למשל: ביקור בן שעה וחצי, בשעות הלימודים)

מיקום:

היכן הביקור ייערך (באיזה יישוב או עיר). האם ניתן לקיימו במלון של המבקרים?

עלויות צפויות/דרישות המארגנים: האם תדרשו תשלום עבור הכנת הביקור וקיומו, או שאתם מוכנים להציע את הביקור ללא עלות כהשקעה ארוכת-טווח בקשרי לקוחות? מה הארגון מבקש ממשתתפי הביקור (למשל: שמות ופרטי קשר של המבקרים, על מנת להציע להם להפוך לידידי הארגון)

צילום והקלטה/יחסי ציבור: האם הארגון מוכן לאפשר למבקרים לצלם את הפעילות, האם ניתן יהיה להפיץ את התמונות בעלונים/פרסומים מקומיים בערים שבהם המבקרים מתגוררים

לאחר מילוי הטופס, אנא שלחו אותו אלינו, לכתובת oren@israelgrants.com

No comments:

Post a Comment