2 January 2012

קטלוג ביקורים

‏02 ינואר 2012


‏ז' טבת תשע"ב


שלום רב,


הנני מתכבד להציג בפניך הזדמנות לכלול את עמותתך בקטלוג חדש של ביקורים חווייתיים אשר אנו משווקים לחברות תיירות נכנסת (על מנת לראות דוגמה מהקטלוג- לחץ כאן). מטרת הקטלוג היא לעניין אורחים אמידים בביקור חווייתי אצלך במסגרת ביקורם בארץ ולפרסם עמותות ישראליות הפועלות בתחומים של רווחה, בריאות, חינוך ותרבות.


ברצוננו להדגיש כי בביקור האורח, המטרה אינה בהכרח תרומה מיידית ממנו (למרות שברוב המקרים זה אכן קורה ביוזמתם) אלא רצון שיכיר את העמותה, את חזונה ודרכי פעולתה ויגלה עניין בהמשך הקשר איתה תוך הצטרפות לידידי העמותה ואף הצגתה בפני ידידים אחרים שלו בחו"ל.


כדי לעניין אורחים פוטנציאליים בקיום הביקור ועל מנת ליצור מפגש מוצלח שיגביר את הסיכויים לקבלת תרומה משמעותית נדרשת עבודת הכנה יסודית טרם הביקור, ליווי ופיקוח במהלך הביקור, ומעקב לאחר סיומו.


אנו מציעים שני מסלולים לתכנון הביקור:


מסלול א' – ייעוץ בהכנת הביקור:


1. הארגון ימלא את הטופס באנגלית, המתאר את המסגרת הכללית של הביקור. במידה והנכם מעדיפים למלא את הטופס בעברית, אנו נשמח לתרגם זאת כנגד תשלום סמלי.


2. לאחר איתור האורח ובטרם קיום הביקור, משרדנו יעבור על תכנית הביקור יחד עם הארגון המארח, ויעביר לארגון סקירת רקע על האורח, יכולתו הכספית, תחומי העניין שלו, מוסדות להם תרם בעבר, והדרך הטובה ביותר לביצוע הביקור.


3. הארגון יהיה אחראי לעריכת הביקור בצורה נאותה ומקצועית, וכן למעקב לאחר הביקור לצורך המשך הקשר עם האורח.


מסלול ב' – מעורבות היועצים בליווי הביקור ומעקב:


1. לאחר שהארגון ימלא את הטופס להלן (כמתואר במסלול א'), משרדנו ימלא תפקיד פעיל בתכנון והכנת הביקור בשיתוף עם הארגון. הדבר יכלול הכנת מצגת באנגלית המציגה בצורה ברורה את העמותה ופעולותיה. אנו נסייע לארגון לבנות תכנית לביקור שתיגע בלבו של האורח בצורה הטובה ביותר ותעורר בו רצון לתרום.


2. אני או נציג אחר ממשרדנו נשתתף אישית בעריכת הביקור, ונלווה את האורח בעת הפעילות או הסיור בארגון, תוך מתן שירותי מתורגמנות והסברים לפי הצורך.


3. במהלך הביקור, נברר עם המבקר מהי הדרך הטובה ביותר לנהל את תהליך המעקב לאחר הביקור. בתום הביקור, משרדנו ייעץ לארגון לגבי ביצוע תהליך המעקב, ויהיה מעורב לפי הצורך.



התמורה לשרות זה תהיה בהתאם למסלול שיבחר הארגון:


· תשלום מיידי בסך 180 ₪ + מע"מ עבור פרסום בקטלוג (למשך שנה שלמה)


· במידה ויתקיים ביקור בפועל, התשלום יהיה כדלקמן:


v מסלול א', שבו רמת המעורבות של משרדנו בביקור מצומצמת, כרוך בתשלום של 500 ₪, עבור העבודה הדרושה לצורך תיאום הביקור והקפדה על ביצועו ברמה מקצועית נאותה.



v במסלול ב', התשלום יהיה תלוי בהיקף שעות העבודה ובהסכם שייחתם בינינו.



· אם ייחתם חוזה לשירותים נוספים כגון איתור תורמים וקרנות העשויים להביא לתרומות משמעותיות נוספות עבור העמותה, תקבל העמותה הנחה בגין היותה מנויה לקטלוג.



אנא צרו קשר עם ראובן רון Reuven@israelgrants.com ונשמח לענות על פרויקט זה בפרט ועל שירותינו בכלל.



בברכה,


דוד מאיר אפשטיין



יש למלא את הטופס באנגלית, ולתאר את המסגרת הכללית של הביקור. במידה והנכם מעדיפים למלא את הטופס בעברית, אנו נשמח לתרגם זאת כנגד תשלום סמלי.

No comments:

Post a Comment