29 November 2012

משוב (פידביק) חיובי מלקוחה שלנו, דבי גולן של עתיד במדבר

לעיתים, הלקוחות שלנו נותנים לנו משוב  (פידביק) חיובי וברצוני לשתף תגובה מחמיאה על השירותים שלנו מדבי גולן של עמותת עתיד במדבר.

ברצוני להגיד מילה טובה  על דוד ועל סגניתו הנחמדה והמקצועית מאוד שלומית בן-מיכאל, איתם אני במיוחד עובדת בצורה צמודה בכל התקופה האחרונה, כי אנו חייבים לדוד ולשלומית הרבה תודה על עזרתם המקצועית והמסורה

 דוד ושלומית סופר מקצועיים, מנוסים, מקושרים, נכונים תמיד לסייע ולהשקיע זמן בלי לעמוד על השעון ואף נרתמים גם בשעות לילה מאוחרות או בסופי שבוע אם צריך ללטש ולהגיש בקשה תחת לחץ של זמן.

הם למדו להכיר מהר מאוד את התוכניות שלנו – ולזהות את הפוטנציאל בהן – הציעו הצעות נבונות, איתרו מקורות מימון חדשים שלא הכרתי, פתחו דלתות, והיו תמיד מוכנים בסבר פנים יפות ובנועם הליכות להשלים עם כל הלחצים וה"שגעונות".

בכתיבה מצאתי אותם מדייקים ומנסחים היטיב את הנקודות החשובות, וקפדניים על הפרטים, למשל בתקציב, כדי שיהיה ברור ותואם את הדרישות והאופי של אותה קרן.

הם גם ערים להיבטים של יח"צ המשולבים בפיתוח המשאבים ומקושרים גם שם. שלומית גם ייצגה אותנו בכבוד ובהצלחה בחו"ל במהלך נסיעה לבוסטון וניו יורק.ההוכחה היא שהצלחנו ביחד להשיג מענקים המסתכמים בכחצי מיליון ש"ח מכמה מקורות חדשים
אחד מהם היא פדרציית ניו יורק (אילן הלפרין) – היינו בין 3 מקבלי המענקים מתוך 198 בקשות שהוגשו.

דבי

No comments:

Post a Comment